Click Cini ^^,

Die??



Ntah kenape ,.. jam nie membuatkan aku teringat pade seseorang ,...
Seseorang yang dalame sangat aku kenal , seseorang yang paling banyak share prob dengan aku , n seseorang yang kini tiada dalam hidup aku ,..........
Perkenalan kite dimulai dengan pergaduhan , tapi yang peliknye ,... ok je sampai sekarang kn ?
 Sampai bley nak smbut 'Anniversary' kononnye , hehe ^^ ,.. aku dan kau dah macam adeq beradeq ,.. cume yang mmbzekan kite cume umur setahun jagung ,.. 
Ye , mgkin sebab umur tu la yang menyebabkan kite jadi macam nie , pengalaman yang kau ade , membuatkan kau xfaham erti menjaga hati ,.. ntah la , aku pon xtaw knape semua nie jadi ,.. 

Sampai sekarang aku terfikir , Kau tak xfikir ke pe yang kau akan wat tu akan watkan aku terase ? Sape aku nie weyh ? Aku je ke yang anggap kau kawan baik aku ? Kalau aku taw kau akan wat aku mcam nie , mybe dri dlu lagi akan xkan rpat dengan kau ,.. sebab pe yang kau buat , betul2 menyakitkan hati aku , dan bende tu bertambah sakit bile yang buat tu kau , kawan baik aku sendiri . kau berjaya watkan aku menangis sebab kau , terime kasih sangat2 :')

Terime kasih kerana telah mengakhiri persahabatan kite dengan care macam nie ,....... =(

No comments:

Post a Comment